Ευριπίδη Ιφιγένεια εν Αυλίδι από το Φανταστικό Θέατρο

“Τώρα είναι ξεκάθαρο· ποια είναι η δουλειά μου εδώ· ποιος είναι ο ρόλος μου: κάτι που πρέπει να το κοιτάζουν. Ήρθα εδώ για να με κοιτάζουν… Είμαι κάτι…ορατό, κάτι…θεατό…

Γι’ αυτό όταν φτάσαμε και περπατήσαμε ανάμεσα σε χίλιους άντρες όλοι σιωπούσαν, όλοι με κοίταζαν.

Τι έβλεπαν, αλήθεια;

Τίποτα δεν κουνιόταν καθώς περνούσα. Μόνο τα μάτια τους. Τέτοια σιωπή.

Λες κι έβλεπαν ένα φάντασμα.

Λες και δεν είναι κανείς μέσα σ’ αυτό το φόρεμα.

Λες κι είμαι απλά ένα ξόρκι, μια ευχή, ένας πόθος. Δεν είμαι εδώ.

Αυτοί είχαν κράνη, λόγχες, πανοπλίες και ξίφη. Κι εγώ– μ’ αυτό το λεπτό φόρεμα.”

(Iphigenia and Other Daughters, Ellen MacLaughlin)

 

Για πέντε μόνο παραστάσεις: 23, 25, 26, 27, 28 Ιουλίου.

Δίπλα στη νεκρή ζώνη της Λευκωσίας.

Socrates Ifigenia-5072

 

 

 

 

 

Leave a Reply

